Veelgestelde vragen
Heb je vragen over de producten van Studio LouisPetit? Of wil je weten hoe je jouw bestelling kunt plaatsen? Kijk bij onze veelgestelde vragen of je vraag met antwoord hier tussen staat. Wanneer het antwoord op jouw vraag hier niet tussen staat kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, of stuur een e-mail naar info@studiolouispetit.nl.
Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij LouisPetit?
Dit wordt stapsgewijs uitgelegd op pagina bestellen. Kom je er niet helemaal uit? Stuur dan gerust een mailtje naar info@studiolouispetit.nl
Hoe verloopt het betaalproces bij LouisPetit?
Eerst ontvangen jullie een (digitale) proefdruk. Wanneer het kaartje naar wens is en jullie zijn akkoord, ontvangen jullie de factuur. Deze kun je veilig betalen met een bankoverschrijving via je eigen bank. Na de bankoverschrijving worden de kaarten verstuurd.
Heb ik herroepingsrecht over mijn bestelling?
De kaartjes die wij ontwerpen, worden op maat gemaakt. Daarom is het helaas niet mogelijk om je bestelling te retourneren. Na de betaling is de verkoop definitief.
Kan ik de animaties op mijn kaartje laten veranderen?
Nee, de ontwerpen van de geboortekaartjes staan vast. Gelukkig hebben we een grote diversiteit in kaartjes! De inhoud kun je uiteraard helemaal naar wens invullen.
Kan ik het lettertype op mijn kaartje laten veranderen?
Ja, zeker! Zowel het lettertype als de inhoud kun je helemaal naar wens aanpassen. Dit kun je gewoon aangeven bij het aanvragen van een digitale proefdruk of bij je bestelling.
Welke lettertypes zijn er allemaal mogelijk?
Klik hier voor een overzicht van de beschikbare lettertypes!